Geen winst voor VVOR 1 in bekertoernooi
VVOR 1 weet finale plaats in KNVB bekertoernooi niet in winst om te zetten
Ook dit jaar ging een volle bus op weg naar de finale dag van de KNVB beker. Ditmaal de spelers van ons vlaggenschip met hun supportersschare. Tegenstander Nieuwenhoorn was al kampioen geworden in de competitie en ging voor de dubbel. VVOR kwam verrassend sterk uit de startblokken. Al in de eerste minuut had met wat meer geluk de openingstreffer genoteerd kunnen worden. Nog een grote kans later verdween een voorzet van John via een verdediger door de benen van de keeper. VVOR kreeg kansen op een grotere voorsprong, uiteindelijk kwam Nieuwenhoorn beter in de wedstrijd. Vlak voor rust sneed de opponent door de verdediging en maakte de gelijkmaker. Met de wind tegen kreeg VVOR het na de thee zwaarder en kwam op 1-2 achterstand. De 1-3 werd afgekeurd op aangeven van de grensrechter. Was hier al discussie over, na afloop ging het vooral over de afgekeurde kopbal van Joey die de 2-2 zou hebben betekend. Volgens de KNVB vlaggenist buitenspel, Joey wist zeker van niet hetgeen na afloop beaamd werd door de verdedigers van Nieuwenhoorn. Bij 2-2 zou het ook heel lastig zijn geweest om de overwinning binnen te slepen, wellicht had VVOR het tot strafschoppen kunnen brengen. Direct na de afgekeurde goal werd de genomen vrije trap binnen gewerkt aan de andere kant. De 1-4 was slechts voor de statistieken zoals dat zo mooi heet. Neemt niet weg dat we trots mogen zijn op deze prestatie. De beker mag dan wel iets kleiner zijn dan die van de winnaar, ze pakken hem niet meer van ons af !!
En nu vlammen in de nacompetitie, te beginnen tegen Houtwijk. Plaats: De Venhoeve op dinsdag 24 mei, aanvang 19.30 uur. Komt allen supporteren !!!!

