VVOR poster in bushokjes

Het voetbalseizoen loopt op zijn einde. De meeste trainingen zijn gestopt, de laatste toernooien en beslissende nacompetitiewedstrijden worden gespeeld. Een zomer zonder voetbal op de club nadert.
ING heeft een “elftalfoto” laten maken en deze is te zien in de omgeving van onze vereniging; in posterformaat in verschillende bushokjes en reclamezuilen.
ING bedankt onze club zo voor een mooi seizoen.
Wij bedanken ING !
Bushokje-poster