Verslag 1/4: SDV VE1 – VVOR VE1 uitslag 2-4
Tegen SDV winnen we in de competitie altijd volgens een vast patroon. De eerste 45 minuten zijn we verreweg de betere ploeg, na de thee dringt SDV altijd aan. Vandaag was het niet anders. De 3e wedstrijd in 8 dagen had teveel van de hamstrings van Herman gevergd, kon hij mooi het nieuwe keeperstenue aantrekken. 80% balbezit voor VVOR, toch kwam SDV er zo af en toe gevaarlijk uit. Het overwicht werd door Kaan met 2 goals tot uitdrukking gebracht. Bij de eerste kapte hij goed naar binnen en schoot evenzo in. Nummer twee was een hoek uitzoeken, die vond hij dan ook prima. Uit een voorzet van onze rechterkant lette de verdediging (ik zal geen namen noemen Ron) alleen op de bal en niet op de man, vanuit de rug kopte de spits laag in voor de aansluitingstreffer. Gelukkig zag Stefan zijn inzet (na goed wegdraaien) door de handen van de keeper aan de overzijde vliegen, de marge was weer wat comfortabeler: 1-3.
