Verboden te parkeren bij de klimmuur aan de overzijde (VVOR bezoekers)

We weten allemaal dat de parkeerruimte bij VVOR schaars is. Wat we echter niet willen is, dat anderen daar last van krijgen. Het is daarmee uitdrukkelijk NIET de bedoeling dat er bij de klimmuur geparkeerd wordt. Zij moeten hun klanten netjes kunnen ontvangen en hebben daartoe ook een EIGEN parkeerterrein.


Wij verzoeken een ieder zich dan ook aan deze regels te houden.

Is de parkeerplaats vol, dan kan ook bij de flats geparkeerd worden. Het is maar een klein stukje lopen, maar dat is ook nog eens goed voor de conditie.
Alvast bedankt voor de medewerking !!!