Complex is niet voor niks afgesloten !!
Overlast Helaas merken we dat, ondanks het afsluiten van het sportcomplex, de sportvelden soms alsnog worden betreden. Dit betreft vaak jongeren (vaak niet-leden) die zichzelf toegang verschaffen door over hekken te klimmen. Dit is uiteraard om meerdere redenen geen gewenste situatie. Belangrijkste argument hiervoor is dat het uitvoeren van groepsactiviteiten niet meehelpt in het bestrijden van Verder lezen…

