MO17-1 2e op DSYC toernooi

De meiden van VVOR MO17-1 zijn vorig weekend het internationale DSYC toernooi 2e geworden. In de finale werd met strafschoppen verloren van   VVOR feliciteert onze meiden van harte met deze mooie prestatie.

Lintje voor VVO-er

Dit jaar zijn er een stuk of 40 lintjes uitgereikt aan Rotterdammers. Eén daarvan is een VVO-er: Anja Masmeijer is benoemd als Lid in de Orde van Oranje Nassau voor haar inzet als vrijwilliger voor diverse organisaties waaronder ruim 20 jaar VVOR!  Gefeliciteerd Anja!

Flinke kwaliteitsimpuls voor VVOR

VVOR krijgt voor komend seizoen een flinke kwaliteitsimpuls. De zaterdag derdeklasser ziet drie spelers terugkeren naar Sportpark Venhoeve. Van Sparta (av) keert Damien Serrano terug bij VVOR. Naast Serrano keren ook Bowy van de Veerdonk en Roberto Zarks terug. Van de Veerdonk speelde voor Alexandria’66 en de laatste jaren voor SHO. Zarks komt over van zaterdag tweedeklasser SVS.   Verder lezen…