MO17-1 2e op DSYC toernooi
De meiden van VVOR MO17-1 zijn vorig weekend het internationale DSYC toernooi 2e geworden. In de finale werd met strafschoppen verloren van VVOR feliciteert onze meiden van harte met deze mooie prestatie.
De club uit Oost bestaat 100 jaar
De meiden van VVOR MO17-1 zijn vorig weekend het internationale DSYC toernooi 2e geworden. In de finale werd met strafschoppen verloren van VVOR feliciteert onze meiden van harte met deze mooie prestatie.
Dit weekend is bij VVOR, sv Ommoord en SVS het Dutch Soccer Youth Cup toernooi. Vandaag zijn bij VVOR de finalepoules van U8, U11 en U13. Ga gerust even kijken, er is ook allerlei heerlijk eten verkrijgbaar. Hier zijn wat foto’s van de zaterdag.
Dit jaar zijn er een stuk of 40 lintjes uitgereikt aan Rotterdammers. Eén daarvan is een VVO-er: Anja Masmeijer is benoemd als Lid in de Orde van Oranje Nassau voor haar inzet als vrijwilliger voor diverse organisaties waaronder ruim 20 jaar VVOR! Gefeliciteerd Anja!
VVOR 3 heeft na een 1-4 overwinning op vv Noordwijk 4 de finale van de beker gehaald. De finale zal op 3 juni op neutraal terrein gespeeld worden. We houden jullie op de hoogte.
Stuur ons bij interesse een berichtje via instagram: https://www.instagram.com/vvor_vrouwen1/ of mail naar vrouwenvoetbal@vvor.nl <klik op de afbeelding voor meer info>
VVOR krijgt voor komend seizoen een flinke kwaliteitsimpuls. De zaterdag derdeklasser ziet drie spelers terugkeren naar Sportpark Venhoeve. Van Sparta (av) keert Damien Serrano terug bij VVOR. Naast Serrano keren ook Bowy van de Veerdonk en Roberto Zarks terug. Van de Veerdonk speelde voor Alexandria’66 en de laatste jaren voor SHO. Zarks komt over van zaterdag tweedeklasser SVS. Verder lezen…