VVOR doet mee aan KNVB project om te verduurzamen
VVOR heeft zich aangemeld als deelnemer aan het verduurzamingsproject “De Groene Club”. Voor VVOR is voorzitter Herman van den Dool naar de KNVB campus gegaan voor de pilot. Op de website van de KNVB is een uiteenzetting te lezen wat dit allemaal inhoudt: https://www.knvb.nl/nieuws/organisatie/maatschappelijke-projecten/43540/de-groene-club-start-pilot-met-dertig Het begint met een energiescan en een advies wat daaruit volgt. Doelstelling Verder lezen…

