Bekerfinale voor MO17 op 5 juni

De VVOR Meiden O17 hebben de bekerfinale bereikt. Eerder werden zij dit seizoen, net als MO15 overigens, al kampioen. In de halve finale speelden de meiden tegen Berkel MO17 dat een klasse hoger speelt. Het werd in Berkel een gelijkspel 2-2.

De VVOR dames waren echter koelbloediger vanaf de stip, zodat zij de finale gaan spelen op tweede pinksterdag bij de KNVB bekerfinale dag die dit jaar bij Smitshoek wordt georganiseerd. Succes meiden !!