Verslag 23/9 VVOR VE1 – Heinenoord VE1: uitslag 4-3
In een heerlijk zonnetje voltrok zich op zaterdag 23 september de oude mannen trek naar het veld van Lacrosse. Prima veld.
VVOR was de betere ploeg, Heinenoord sloeg echter met een afstandsschot toe. Mark wist de bal niet over te tikken zodat we weer snel op achterstand stonden. Aan de overzijde speelden we de mogelijkheden niet goed uit, Kaan omspeelde de keeper wel maar schoot te zacht in. De sluitpost bleek de eerste helft een onneembare vesting, hij ranselde de ballen die op goal waren heel goed uit de goal. Dat deed hij begin 2e helft nog een aantal maal, totdat hij kansloos was op een penalty (die gegeven kan worden maar net zo goed achterwege had kunnen blijven bij een ongelukkige handsbal). Doordrukken denk je dan. Zwak ingrijpen bij de 1-2 en een onnodige eigen goal zette een kloof van 2 doelpunten op het scorebord. Kaan schudde de schroom van zich af en slalomde zich een weg door de verdediging, schrok zich een hoedje toen de bal bijna nog via de paal terugkwam maar gelukkig binnen caramboleerde. Het was weer Kaan de een prima kopbal bij de eerste staander afleverde uit een voorzet van Jeffrey. En ook bij de vierde goal was Kaan betrokken, hij werd onreglementair afgestopt door een verdediger, de bal ging weer (ditmaal terecht) op de stip. Eelco kroonde zich matchwinnaar door de 4-3 via de vuist van de keeper in te knallen. De tegenstander vond hun grensrechter eerlijk vlaggen, verzuimde de man te adviseren om naar specsavers te gaan, meende dat dit stadium voor de scheidsrechter al te laat was door hem blinde te noemen, vonden het vreemd dat de spreker kon gaan douchen en besloten dat het genoeg voor vandaag was.
Jammerlijk einde van een leuke pot voetbal.
