Oude metrostoelen met nieuwe bestemming

Naast de dugouts op het hoofdveld staan nu extra stoelen.

Vrijwilligers  ( Mike en Ed ) van VVOR zijn hard bezig geweest de afgelopen weken om 2 bankjes te maken van oude metrostellen.

Deze staan nu op het hoofdveld te pronken.