Oude metrostoelen met nieuwe bestemming Geplaatst op26 februari 2018Auteurhans Naast de dugouts op het hoofdveld staan nu extra stoelen. Vrijwilligers ( Mike en Ed ) van VVOR zijn hard bezig geweest de afgelopen weken om 2 bankjes te maken van oude metrostellen. Deze staan nu op het hoofdveld te pronken.