Bedankt Pim !!!!

Na twee jaar noeste arbeid voor VVOR heeft Pim Smeman aangegeven het stokje door te willen geven aan andere vrijwilligers. Bij dezen willen wij de duizendpoot Pim ontzettend bedanken voor al zijn inzet voor de club. Zonder al zijn hulp was VVOR niet de club die het nu is. Pim, bedankt voor je werk in het jeugdbestuur, op de zaterdagen bij het wedstrijdsecretariaat, het verzorgen van het materiaal voor de jeugd, je aanstekelijke enthousiasme, het klussen, het werven van vrijwilligers, het wekelijks verzamelen van de bakken oud papier en natuurlijk het lachen. Deze opsomming is vast onvolledig, het wordt een hele klus om jouw werk over te nemen. Gert Jan Masmeijer heeft aangegeven de secretariële rol in het jeugdbestuur over te willen nemen. Veel succes Gert Jan en Pim heel veel plezier in je oude rol als voetbal ouder.

Het bestuur