Zomerstop bij VVOR
Het bestuur van VVOR wenst jullie/u een fijne vakantie toe. Wel of niet op pad. We beseffen ons dat de afgelopen maanden niet geweldig waren, voor u niet en voor VVOR ook niet. U had/heeft wellicht de gevolgen van Corona nog niet helemaal onder de knie en VVOR ook niet helemaal, maar we werken hier Verder lezen…

